Comments

Pages

Wednesday 23 November 2011

231111

Posted by at 18:02:00 Read our previous post
当所有事情都告一段落后,我知道,我要把自己带回轨道。
忙碌又充满挑战的日子即将来临,我只希望自己可以更上一层楼。
至少,我想在自己身上看到一些进步。
世界是美好的,我的心也是美好的。

谢谢你们。
我生命里的一切。

谢谢你们。
我眼里所看到的一切。

亲爱的,祝你快乐。=)


2 comments:

蓝~苹果 said...

ai yo yo, got bf didnt introduce to me la......

googlemei said...

both of you are lovely ;)

© ~毫无艳言~ is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template